• Buradasın

    Gülgün Demirören medya ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Gülgün Bostancı Yavuz, Demirören Medya'da Dijital Grup Başkanı olarak görev yapmaktadır 35.
    Demirören Medya, gazete, televizyon, internet ve dergi yayıncılığı, basım ve dağıtım alanlarında faaliyet gösteren Türkiye'nin lider medya organizasyonlarından biridir 1.
    Gülgün Bostancı Yavuz'un daha önceki görevleri arasında, Milliyet.com.tr'nin Genel Yayın Yönetmenliği ve Sports TV'de Genel Yayın Yönetmen Yardımcılığı bulunmaktadır 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    A modern Turkish business family stands confidently in front of a diverse skyline featuring energy towers, media broadcasting buildings, and construction sites, with a luxury resort visible in the background.

    Demirören ailesi ne iş yapıyor?

    Demirören ailesi, Demirören Holding bünyesinde çeşitli sektörlerde faaliyet göstermektedir. Bazı faaliyet alanları: Enerji: Kaan Akaryakıt, Makro Enerji, Mutfakgaz, Güneşgaz, Demirören Axpo gibi şirketler. Sanayi: Demirören Tüp İmalat, Demirören Ağır Metal, Parsat Piston gibi firmalar. Gayrimenkul: Demirören Gayrimenkul, Taksim Gayrimenkul, Zeyport Limanı. Medya: Milliyet, Vatan, Hürriyet, CNN Türk gibi gazete ve televizyonlar. İnşaat: Demirören İnşaat, Lidya Yapı. Madencilik: KG Madencilik, GK Madencilik. Şans oyunları: İddaa, Misli.com, Sisal Şans, Milli Piyango.
    A stack of Turkish newspapers—Milliyet, Vatan, Hürriyet, Posta, and Fanatik—neatly arranged on a wooden table in a sunlit Istanbul café, with a steaming cup of Turkish tea beside them.

    Demirören medya hangi gazeteleri aldı?

    Demirören Medya'nın aldığı bazı gazeteler: Milliyet; Vatan; Hürriyet; Posta; Fanatik. Demirören Medya, bu gazeteleri Doğan Holding'den satın almıştır.

    Medya şirketleri ne iş yapar?

    Medya şirketleri çeşitli alanlarda faaliyet göstererek iletişim ve bilgi akışını yönetirler. Başlıca işleri şunlardır: 1. Haber Yayıncılığı: Geleneksel ve dijital platformlarda haber içerikleri üretir ve yayınlarlar. 2. Eğlence ve Kültürel İçerik Üretimi: Televizyon programları, filmler, diziler, müzik ve diğer kültürel içerikler üretirler. 3. Reklam ve Pazarlama: Markaların reklamlarını yayınlar ve bu sayede gelir elde ederler. 4. Sosyal Medya Yönetimi: Sosyal medya hesaplarını yönetir, içerikler oluşturur ve markanın sosyal medya stratejisi doğrultusunda takipçi sayısını artırırlar. 5. Dijital Platformlar: Web siteleri, mobil uygulamalar ve dijital video içerikleri üretirler. Ayrıca, medya şirketleri medya ilişkileri yönetimi, basın bültenleri ve medya takibi gibi hizmetler de sunarlar.