Buradasın
Yeşil pasaport için il milli eğitim onayı nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yeşil pasaport için il milli eğitim onayını almak üzere aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Başvuru Formu: İl Milli Eğitim Müdürlüğü web sayfasından indirilerek doldurulmuş 2 nüsha Hususi Pasaport Talep Formu hazırlanmalıdır 24.
- Gerekli Evraklar: T.C. kimlik cüzdanı, okul müdürlüğü veya ilçe milli eğitim müdürlüğünden onaylı hizmet cetveli, 4 adet biyometrik fotoğraf gibi evraklar toplanmalıdır 12.
- Onay ve Kontrol: Hazırlanan evraklar, bağlı bulunulan ilçe milli eğitim müdürlüğüne teslim edilmelidir 24. Başvuru formu, ilgili müdürlük tarafından kontrol edilerek onaylanacaktır 4.
- İl Milli Eğitim Müdürlüğü: Evraklar tamamlandıktan sonra, hak sahibinin bizzat İl Milli Eğitim Müdürlüğü Pasaport Birimine başvurması gerekmektedir 24.
Bu işlemler sırasında, yeşil pasaport alma şartlarının (devlet memuru kadrosunda en az 3 yıl görev yapma gibi) sağlanmış olması önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: