• Buradasın

    İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü yeşil pasaport veriyor mu?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü yeşil pasaport vermektedir.
    Yeşil pasaport işlemleri için randevu almak ve istenilen evraklarla birlikte İl Milli Eğitim Müdürlüğü Pasaport Birimi'ne başvurmak gerekmektedir 1.

    Konuyla ilgili materyaller

    Pasaport için MEB onaylı belge nereden alınır?

    MEB onaylı pasaport belgesi, İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün Personel Hizmetleri Şubesi'nden alınabilir. Adres: Binbirdirek M. İmran Öktem C. No1 Eski Adliye Binası Sultanahmet/Fatih/İSTANBUL. Telefon: (0212) 384 34 00. Pasaport işlemleri için randevu almak gereklidir.

    Yeşil pasaport için il milli eğitim onayı nasıl alınır?

    Yeşil pasaport için il milli eğitim onayı almak amacıyla aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Kurumdan Talep Formu ve Belge Temini: Hak sahibi olan kamu görevlisi, çalıştığı kurumun personel işleri veya ilgili biriminden, hususi damgalı pasaport alabileceğine dair onaylanmış bir Hususi Damgalı Pasaport Talep Formu ve hizmet döküm belgesi temin etmelidir. 2. Randevu Alma: Gerekli belgeler tamamlandıktan sonra, İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüklerinden yeşil pasaport için randevu alınmalıdır. 3. Başvurunun Yapılması: Randevu tarihinde, hak sahibi ve pasaport alacak diğer aile fertleri (gerekliyse) ilgili Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü'ne giderek başvurularını şahsen yapmalıdır. Ek Notlar: Başvuru için gelen vatandaşların kimlik belgelerinin aslını getirmeleri gerekmektedir. Hususi pasaportlar, 5 yıllık süreyle verilir. Emekli/müstafi hak sahibinin eş ve çocukları hususi damgalı pasaport talebinde bulunuyor ise, hak sahibinin şahsen veya noterce tanzim edilen muvafakatatı gereklidir.