Buradasın
Ticaret sicili şube kapanış kararı nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ticaret sicili şube kapanış kararı almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Yönetim Kurulu Kararı: Şube kapanış kararı, yönetim kurulu tarafından alınır 3.
- Noter Onayı: Karar, ticaret sicil ve vergi dairesi için noterde onaylatılır 3.
- Mersis Sistemi: Mersis sistemine girilir ve Terkin bölümünden şube kapama işlemleri için gerekli bilgiler girilir 3.
- Dilekçe ve Ek Belgeler: Sistem tarafından atanan onay kodu ile ticaret sicil müdürlüğüne bir dilekçe sunulur. Dilekçeye, şube kapanışına ilişkin genel kurul kararı, son ortakları gösterir ticaret sicili gazetesi örneği ve vekaleten imzalanmış ise özel vekaletname eklenir 125.
- Onay ve Bildirim: Ticaret sicil müdürlüğü onayı sonrası barkodlu belge onayı alınır ve İnternet Vergi Dairesi üzerinden şube kapanış işlemleri vergi dairesine bildirilir 3.
Gerekli ücretler:
Detaylı bilgi ve destek için ticaret sicil müdürlükleri veya ilgili odaların ticaret servisleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: