• Buradasın

    Ticaret bakanlığı online randevu nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ticaret Bakanlığı'ndan online randevu almak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
    1. Çağrı Merkezi: Ticaret Bakanlığı'nın çağrı merkezine (0312) 395 60 00 numaralı telefondan ulaşarak randevu talep edebilirsiniz 2.
    2. Web Sitesi: TÜRKPATENT'in web sitesi üzerinden online başvuru yaparak randevu alabilirsiniz 2. Bunun için turkpatent.gov.tr adresine girip "Marka Başvurusu" seçeneğine tıklamanız gerekmektedir 2.
    3. MERSİS: Ticaret sicili müdürlükleri için MERSİS programı üzerinden randevu rezervasyonu yapmanız gerekmektedir 35.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ticaret Bakanlığı online başvuru nasıl yapılır?

    Ticaret Bakanlığı'na online başvuru yapmak için aşağıdaki platformlar kullanılabilir: İthalat Belge İşlemleri Sistemi (İthalatBİS). Bağlayıcı Tarife Bilgisi Başvuru Sistemi. Ayrıca, Ticaret Bakanlığı Destek Yönetim Sistemi (DYS) üzerinden ihracata yönelik devlet destekleri, teşvikler ve muafiyetler için de online başvuru yapılabilir. Detaylı bilgi ve başvuru kılavuzları için Ticaret Bakanlığı'nın resmi web sitesi ziyaret edilebilir.

    e-Devlet üzerinden randevu nasıl alınır?

    e-Devlet üzerinden randevu almak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. e-Devlet'e giriş yapın. Tarayıcınızdan e-Devlet resmi web sayfasını açın. Giriş sayfasında T.C. kimlik numarası ve e-Devlet şifrenizi girerek "Giriş" butonuna basın. 2. MHRS'ye ulaşın. e-Devlet ana sayfasında arama butonuna "Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS)" yazın ve arama butonuna basın. Açılan sayfada "Uygulamaya Git" butonuna basın. 3. Randevu oluşturun. Açılan sayfada "Hastane Randevusu Al" veya "Aile Hekimi Randevusu Al" sekmelerinden size uygun olanı seçin. Bastığınız sekmeye göre istenilen bilgileri girin veya seçin, boş randevu varsa randevunuzu oluşturun. e-Devlet üzerinden MHRS randevusu alırken, MHRS sistemine üyeliğinizin olması gerekmez; T.C. kimlik numarası ile giriş yapabilirsiniz.

    Ticaret sicili randevu nasıl alınır Mersisten?

    MERSİS üzerinden ticaret sicili randevusu almak için: 1. MERSİS'te kuruluş veya diğer tescil işlemlerinin onaya gönderilmesinden sonra, ekranda çıkan "Randevu Oluştur" sekmesinden randevu rezervasyonu yapılır. 2. Talep edilen randevu, Ticaret Sicili Müdürlüğü onayından sonra kesinleşir ve randevu bilgileri, MERSİS'te kayıtlı olan mail adresine gönderilir. 3. Randevuyu iptal etmek için, "Devam Eden Başvurular" modülünden başvurunun iadesi talep edilir ve ardından iptal işlemleri gerçekleştirilir. MERSİS'te randevu alırken, MERSİS üzerindeki tanımlı mail adresinin aktif bir adres olmasına dikkat edilmelidir.