Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Taşınan bir satış ofisi açmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Kayıt ve Yasal İşlemler: Yerel makamların ofislerinde şirket kaydı yapılmalıdır 13. Kayıt maliyeti, mülkiyet biçimine bağlıdır ve bir avukat tarafından tavsiye edilebilir 1.
- Ofis Alanı Seçimi: Ofisin alanı, imarı, havalandırma sistemi, sıcaklık gibi faktörler satılacak ürüne göre hesaplanmalıdır 12.
- Malların Temini: Ürünleri üreticiden almak, distribütör hizmetlerinden kaçınmak için önemlidir 1. Sertifikalı ve yüksek kaliteli ürünler tercih edilmelidir 1.
- Personel Seçimi: Güvenilir ajanslarda veya uzman şirketlerde personel seçilmelidir 1. Eski işverenlerin tavsiyelerine dikkat edilmelidir 1.
- Promosyon ve Reklam: Reklam şirketleri ile çalışarak, bölgedeki satın alma gücü ve ihtiyaçlar hakkında ön çalışma yapılmalıdır 13.
Ayrıca, emlak ofisi açmak için özel olarak aşağıdaki belgeler ve izinler gereklidir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: