Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şikayet Plus ifadesi, Şikayetvar adlı platformla ilgili olabilir. Şikayetvar şu işlevlere sahiptir:
- Müşteri Memnuniyeti: Müşterilerin, aldıkları ürün veya hizmetle ilgili şikayetlerini iletmelerini sağlar ve bu şikayetlerin markalar tarafından çözülmesine yardımcı olur 12.
- Bilgi Edinme: Kullanıcılar, bir marka veya ürün/hizmet hakkında hem olumlu hem de olumsuz görüşleri inceleme şansı elde ederler 1.
- Yasal Koruma: Kullanıcı tarafından yazılan şikayetler, hukuki problemlere karşı incelenir ve bu sayede olası hukuki sorunlar büyük ölçüde önlenir 1.
- Kurumsal Üyelik: Markalar, şikayetlere cevap yazabilmek için kurumsal üyelik satın alırlar 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: