Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM)'ye şikayet etmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Web Sitesi Üzerinden: SBM'nin resmi web sitesinde bulunan "İtiraz ve Şikayet" bölümünden şikayet formu doldurulabilir 1.
- Telefonla: SBM'nin iletişim numarası olan 0 850 222 0 SBM (726) aranabilir 4.
- E-Devlet Üzerinden: T.C. kimlik numarası ve şifre ile giriş yapılarak SBM bilgilerine ulaşılabilir ve şikayet oluşturulabilir 4.
Şikayetlerin değerlendirilmesi sürecinde, itiraz ve şikayetlerin 7 iş günü içinde yapılması ve 15 iş günü içinde sonucun bildirilmesi gerekmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: