Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi'ne (SBM) şikayette bulunmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Veri Sahibi Başvuru Formu: Bu form, "sbm.org.tr" adresindeki Kişisel Verilerin Korunması Politikası bölümünde bulunabilir 1. Form, şahsen başvuru, noter aracılığıyla, iadeli taahhütlü posta veya kayıtlı elektronik posta (KEP) yoluyla iletilebilir 1.
- Web Sitesi: SBM'nin web sitesindeki iletişim ve sorgu kanalları veya çağrı merkezi ( +90 (850) 222 0 726) üzerinden başvuru yapılabilir 14.
Şikayetler, olayın meydana gelişinden itibaren 7 iş günü içinde yapılmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: