Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şanlıurfa'da doğrudan temin işleminin nasıl yapılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, doğrudan temin usulüyle ilgili genel bilgiler şu şekildedir:
- İhtiyaç tespiti ve temin öncesi hazırlıklar 4. İhtiyacın miktarı belirlenir ve ödeneği temin edilir 4.
- Piyasa araştırması 34. İhale yetkilisince görevlendirilen kişi veya kişiler tarafından piyasada fiyat araştırması yapılır 34.
- Temin kararının verilmesi 4. Firmalardan alınan teklifler değerlendirilerek temin kararı alınır 4.
- Sözleşme (isteğe bağlı) 45. Doğrudan temin yoluyla yapılan alımlarda, işin ifasının belli bir süreyi gerektirmesi durumunda sözleşme imzalanması zorunludur 45.
- Ödeme 5. Alımın ardından muayene ve kabul işlemleri yapılır ve ödeme gerçekleştirilir 5.
Doğrudan temin sürecine ilişkin düzenlemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve Kamu İhale Genel Tebliğinin 22. maddesinde belirtilmiştir 5.
Ayrıca, doğrudan temin işlemlerine ilişkin bilgi almak için Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi'nin "bilgi@sanliurfa.bel.tr" e-posta adresi veya "Alo 153" hattı kullanılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: