Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SABİM'e (Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi) yapılan şikayetler şu yerlere yönlendirilir:
- İlgili birim veya sorumlu kişi 4. Telefonla yapılan başvurularda, kısa bir kimlik doğrulamanın ardından başvuru ilgili birim veya sorumlu kişiye yönlendirilir 4.
- İnternet sitesi veya mobil uygulama 4. SABİM'in internet sitesi veya mobil uygulaması üzerinden yapılan başvurular incelenir 4.
- İl ve ilçe sağlık müdürlükleri 4. Özellikle ciddi bir idari ihlal söz konusuysa, şikayetler bu müdürlüklere de yönlendirilebilir 4.
Başvuru sırasında olayın tarihi, kurum adı, ilgili doktor veya çalışan bilgisi, yaşanan sorun detaylıca paylaşılmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: