• Buradasın

    Quick sigorta neden şikayet ediliyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Quick Sigorta'ya yönelik bazı şikayetler şunlardır:
    • Hasar ödemelerinde gecikmeler ve düşük tazminat tutarları 45.
    • Eksperlerin iş yerlerine gelmemesi 5.
    • Poliçe bilgilerinin paylaşılmaması 5.
    • Müşterilerle lakayıt bir diyalog kurulması 3.
    • Zorla hayat sigortası yapılması 1.
    Quick Sigorta, müşteri geri bildirimlerini gelişim ve değişim fırsatı olarak değerlendirdiğini belirtmektedir 2. Şirket, şikayetlerin ISO:10002 standardına göre yönetildiğini ve haklı şikayetlere çözüm geliştirildiğini ifade etmektedir 2.
    Herhangi bir sigorta şirketi ile çalışmadan önce, kapsamı, koşulları ve primleri dikkatlice incelemek önemlidir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Quick hasar ödemesi ne zaman yapılır?

    Quick Sigorta, hasar ödemelerini genellikle 30 gün içerisinde gerçekleştirir. Hasar ödemesinin yapılabilmesi için gerekli belgelerin eksiksiz olarak sunulması ve hasar ihbarının belirtilen süre içinde (genellikle 5 iş günü) yapılması gerekmektedir. Daha fazla bilgi için Quick Sigorta'nın hasar ihbar hattı olan 0850 755 1 755 numarası aranabilir veya şirketin web sitesi üzerinden iletişime geçilebilir.

    Quick sigortaya şikayet nasıl yapılır?

    Quick Sigorta'ya şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Telefon: 0850 755 1 755 numaralı müşteri hizmetleri hattı 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. E-posta: [email protected] adresine e-posta gönderilebilir. Web sitesi: Quick Sigorta'nın internet sitesinde yer alan iletişim formu doldurulabilir. Kişisel Verileri Koruma Kurulu: Taleplerin reddedilmesi veya cevaptan memnun kalınmaması durumunda, cevabın bildirildiği tarihten itibaren 30 gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu'na şikayette bulunulabilir. Ayrıca, e-Devlet üzerinden Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu'na şikayet başvurusu yapılabilir.