Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Quick Sigorta'ya yönelik bazı şikayetler şunlardır:
- Hasar ödemelerinde gecikmeler ve düşük tazminat tutarları 45.
- Eksperlerin iş yerlerine gelmemesi 5.
- Poliçe bilgilerinin paylaşılmaması 5.
- Müşterilerle lakayıt bir diyalog kurulması 3.
- Zorla hayat sigortası yapılması 1.
Quick Sigorta, müşteri geri bildirimlerini gelişim ve değişim fırsatı olarak değerlendirdiğini belirtmektedir 2. Şirket, şikayetlerin ISO:10002 standardına göre yönetildiğini ve haklı şikayetlere çözüm geliştirildiğini ifade etmektedir 2.
Herhangi bir sigorta şirketi ile çalışmadan önce, kapsamı, koşulları ve primleri dikkatlice incelemek önemlidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: