Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pasaportun e-Devlet'te görünmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Bürokratik gecikmeler 1. Yoğun talep veya personel eksikliği gibi nedenlerle pasaport işlemleri yavaş ilerleyebilir 1.
- Teknik arızalar 1. E-Devlet sisteminde yaşanan teknik problemler pasaport işlemlerinin gecikmesine yol açabilir 1.
- Yanlış veya eksik bilgi 1. Başvuru sırasında verilen bilgilerin yanlış veya eksik olması, işlemlerin uzamasına neden olabilir 1.
- Güvenlik denetimleri 1. Pasaport başvuruları çeşitli güvenlik denetimlerinden geçer ve bu sürecin uzaması, işlemlerin tamamlanmasını geciktirebilir 1.
Pasaportun durumunu öğrenmek için Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğünün randevu.nvi.gov.tr adresi, e-Devlet Kapısı veya ALO 199 (Çağrı Merkezi) üzerinden sorgulama yapılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: