Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Noter Tabela Yönetmeliği, noterlik dairelerinin tabelalarının nasıl olması gerektiğini belirleyen kuralları içerir 12. Bu yönetmeliğe göre:
- Tabela Konumu: Her noterlik dairesinin bulunduğu binanın dış kısmında ve herkesin kolayca görebileceği bir yere, resmi dairelerin tabelaları niteliğinde bir tabela asılması zorunludur 12.
- İçerik: Tabelada noterliğin unvanı, noterin adı ve soyadı yer almalıdır 12.
- Reklam Yasağı: Tabelalarda reklam niteliğinde olabilecek, doktor ünvanı gibi başka hususların yazılması yasaktır 12.
- İş Hanları: Umumi iş hanlarının bir bölümünde bulunan noterlik dairelerinin tabelaları hem binanın dışına hem de daire kapısına asılır 12.
- Tatil Günleri: Noterlik daireleri, bulundukları binalara tatil günlerinde Türk Bayrağı Kanunu ve Tüzüğü uyarınca bayrak çekmek zorundadır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: