Buradasın
KYK bursum yatmadı nereye şikayet edebilirim?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KYK bursunuzun yatmaması durumunda şikayet etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Banka ile iletişime geçin: Burs veya kredinin hesabınıza yatıp yatmadığını bankanızdan kontrol edin ve bir sorun varsa bankayla iletişime geçin 15.
- KYK hesabına giriş yapın: Kredi ve Burs İşlemleri portalından (kredi.kyk.gov.tr) KYK hesabınıza giriş yaparak hesabınızda herhangi bir ödeme işlemi olup olmadığını kontrol edin 1.
- İlgili kurumlarla iletişime geçin: KYK İletişim Merkezi ile (0312 414 58 18) veya e-posta yoluyla (bilgi@kyk.gov.tr) iletişime geçerek sorunun kaynağını ve çözümünü öğrenin 14.
- Üniversitenin öğrenci işleri birimi ile görüşün: Sorununuzu üniversitenin öğrenci işleri birimine de bildirebilirsiniz 1.
Ayrıca, e-Devlet üzerinden "KYK Burs/Kredi Sorgulama" işlemini yaparak ödeme durumunuzu kontrol edebilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: