Buradasın
KYK bursum yatmadı nereye şikayet edebilirim?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KYK bursunun yatmaması durumunda şikayet edilebilecek yerler:
- KYK Müşteri Hizmetleri: 140 numaralı telefon aranarak veya KYK Müşteri Hizmetleri sayfasından bilgi alınabilir 3.
- E-Devlet: E-Devlet üzerinden "KYK Burs/Kredi Sorgulama" işlemi yapılarak ödeme durumu kontrol edilebilir 3.
- Ziraat Bankası: Ziraat Bankası şubelerine veya mobil bankacılık uygulamasına bakılarak hesaba para yatıp yatmadığı kontrol edilebilir 3.
- KYK İl Müdürlüğü: Yukarıdaki adımlar uygulandıktan sonra hala sorun yaşanıyorsa, en yakın KYK İl Müdürlüğüne gidilerek durum yüz yüze görüşülebilir 3.
- İlgili Kurumlar: Sorunun kaynağını ve çözümünü öğrenmek için üniversitenin öğrenci işleri birimiyle iletişime geçilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: