Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Konteyner için resmi evrak almak amacıyla aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Plan ve Belgeler: Konut satın alınacak firmadan plan talep edilmeli ve başvuru için gerekli belgeler hazırlanmalıdır 23. Bu belgeler arasında tapu belgesi, imar durum belgesi, aplikasyon belgesi, mimari proje, elektrik ve sıhhi tesisat proje onayları, zemin etüt raporu ve bilgi formu yer alır 23.
- Başvuru: Belgeler hazırlandıktan sonra, belediye (belediye sınırları içinde) veya valilik (belediye sınırları dışında) gibi ilgili idareye başvuru yapılmalıdır 24.
- İzin Süreci: Başvurunun ardından, konteynerin yerleştirileceği alanın imar durumuna uygun olduğunu gösteren belgeler sunulmalı ve çevresel etkiler, komşuluk hakları gibi faktörlere dikkat edilmelidir 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: