Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kanal D'ye şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Alo D Hattı: 0 (212) 478 00 88 numaralı telefondan Kanal D'nin müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 12.
- İzleyici Temsilcisi E-postası: Dizi ve programlar ile ilgili şikayetler için izleyicitemsilcisi@kanald.com.tr adresine e-posta gönderilebilir 12.
- Faks: +90 212 413 53 77 numaralı faksa şikayet dilekçesi iletilebilir 1.
- RTÜK: Medya kuruluşlarının yayınlarını denetleyen RTÜK üzerinden de şikayet yapılabilir 3. Bunun için turkiye.gov.tr adresinden E-Devlet Kapısı'na girip "RTÜK Şikayet/Beğeni Bildirimleri" bölümünden başvuru yapılabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: