Ipsos kullanıcı araştırmaları şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Keşif Süreci: Kullanıcıların ve kullandıkları ürün veya hizmetlerin kullanım bağlamını anlamak için dinleme ve gözlemleme yapılır. 2. Fikir Üretme: İş hedeflerine, tasarım fikirlerine ve kullanıcı gereksinimlerine göre fikir üretmek için atölye çalışmaları düzenlenir. 3. Tasarım Süreci: Araştırma hedefleri doğrultusunda ürün maketleri veya prototipler oluşturulur. 4. Test Etme: Kullanılabilirlik testleri yapılarak, kullanıcının davranışlarına dayalı ürün veya hizmet iyileştirmeleri gerçekleştirilir. 5. Lansman Süreci: Ürün lansmanıyla ilgili içgörüler sağlanarak, kullanıcıların karşılaşabileceği potansiyel problemler ve pürüzler ortadan kaldırılmaya çalışılır. 6. İyileştirme: Ürünün veya hizmetin piyasaya sürülmesinden sonra, kullanıcılardan geri bildirim alınarak tasarım döngüsünün kapanması sağlanır.