• Buradasın

    İpsos güvenilir mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ipsos, Temmuz 2025'te bağımsız denetim kuruluşu Bureau Veritas tarafından gerçekleştirilen denetim ve belgelendirme süreci sonrasında, yenilenen Güvenilir Araştırma Belgesi (GAB 2.0) standartlarını karşıladığını tescil ettirmiştir 35. Bu belge, Ipsos'un araştırma süreçlerinde etik kurallara bağlılığını, şeffaflığını, veri güvenliği ve kalite standartlarına sadakatini resmi olarak onaylamaktadır 35.
    Ancak, Ipsos hakkında bazı şikayetler de bulunmaktadır 1. Örneğin, bazı kişiler anket sonrası kişisel bilgilerinin izinsiz kullanıldığını veya ödemelerin yapılmadığını belirtmiştir 12.
    Genel olarak, Ipsos'un güvenilirliği konusunda farklı görüşler bulunmaktadır.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İpsosun amacı nedir?

    Ipsos'un amaçları şunlardır: Kurumsal sosyal sorumluluk: Ipsos, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi'ne üye olan dünyadaki ilk araştırma şirketidir. Eğitim desteği: Ipsos Vakfı aracılığıyla, dünya genelinde dezavantajlı çocuklar ve gençler için eğitim programlarını destekler. Çevresel sorumluluk: Atık ve enerji tüketimini azaltmayı amaçlayan çevre politikaları uygular. Pazar araştırması: 90 ülkede faaliyet gösteren bir pazar araştırma şirketi olarak, dünya çapında 5.000'den fazla müşteriye araştırma hizmetleri sunar.

    İpsos araştırma şirketi kime ait?

    Ipsos araştırma şirketi, Didier Truchot'a aittir. 2021 yılından itibaren Ipsos'un CEO'su Ben Page, şirketin başkanı ise Didier Truchot'tur.

    Ipsos kullanıcı araştırması nasıl yapılır?

    Ipsos kullanıcı araştırmaları şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Keşif Süreci: Kullanıcıların ve kullandıkları ürün veya hizmetlerin kullanım bağlamını anlamak için dinleme ve gözlemleme yapılır. 2. Fikir Üretme: İş hedeflerine, tasarım fikirlerine ve kullanıcı gereksinimlerine göre fikir üretmek için atölye çalışmaları düzenlenir. 3. Tasarım Süreci: Araştırma hedefleri doğrultusunda ürün maketleri veya prototipler oluşturulur. 4. Test Etme: Kullanılabilirlik testleri yapılarak, kullanıcının davranışlarına dayalı ürün veya hizmet iyileştirmeleri gerçekleştirilir. 5. Lansman Süreci: Ürün lansmanıyla ilgili içgörüler sağlanarak, kullanıcıların karşılaşabileceği potansiyel problemler ve pürüzler ortadan kaldırılmaya çalışılır. 6. İyileştirme: Ürünün veya hizmetin piyasaya sürülmesinden sonra, kullanıcılardan geri bildirim alınarak tasarım döngüsünün kapanması sağlanır.