Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İmza beyannamesi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Gerekli belgeleri hazırlamak: Geçerli bir kimlik belgesi (T.C. kimlik kartı, pasaport veya sürücü belgesi) ve ikametgah adresi belgesi temin edilmelidir 12.
- Notere başvurmak: İlgili noter dairesine giderek imza beyannamesi talep edilmelidir 3. Şirket işlemleri için başvuruluyor ise, ek belgeler (yetki belgesi gibi) gerekebilir 2.
- Kimlik doğrulaması: Noter, kimlik belgenizi kontrol eder ve tüm bilgilerin doğruluğunu teyit eder 2.
- İmza örneği vermek: Noter huzurunda belirli sayıda (genellikle üç) imza örneği atılması gerekmektedir 13.
- Belgenin düzenlenmesi ve onaylanması: Noter, verdiğiniz imza örneklerini ve kimlik bilgilerinizi kullanarak imza beyannamesini düzenler ve onaylar 13.
İmza beyannamesi ücreti, noterler tarafından belirlenir ve her yıl güncellenir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: