BM, yani Birleşmiş Milletler, dünya barışını, güvenliğini korumak ve uluslararasında ekonomik, toplumsal ve kültürel bir iş birliği oluşturmak amacıyla faaliyet gösterir. BM'nin bazı işlevleri: Savaşları ve barışa dönük tehditleri önlemek. Ülkeler arasında dostane ilişkiler kurmak. Adalet, güvenlik, ekonomik kalkınma ve sosyal eşitlik haklarını tüm ülkelere eşit oranda sağlamak. BM, bu işlevleri yerine getirmek için Genel Kurul, Güvenlik Konseyi, Ekonomik ve Sosyal Konsey, Vesayet Konseyi, Genel Sekreterlik ve Uluslararası Adalet Divanı gibi idari bölümlere ayrılmıştır. Sosyal medyada BM ifadesi ise genellikle Brand Manager (Marka Yöneticisi) anlamında kullanılır. Bu kişi, bir markanın sosyal medya varlığını yönetir, içerik stratejileri geliştirir ve sosyal medya kampanyalarının performansını izler.