• Buradasın

    İl emniyet müdürlüğünde hangi birimler var?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İl emniyet müdürlüklerinde bulunan bazı birimler şunlardır:
    • İlçe emniyet amirlikleri 24.
    • Asayiş şube müdürlüğü 25.
    • Trafik şube müdürlüğü 25.
    • Kriminal daire başkanlığı 25.
    • Özel harekât başkanlığı 25.
    • İstihbarat daire başkanlığı 25.
    • Kaçakçılık ve organize suçlarla mücadele daire başkanlığı 25.
    • Personel daire başkanlığı 25.
    • Sağlık işleri daire başkanlığı 25.
    • Siber suçlar daire başkanlığı 25.
    • Sosyal hizmetler daire başkanlığı 25.
    • Strateji geliştirme daire başkanlığı 25.
    • Teftiş kurulu başkanlığı 25.
    • Terörle mücadele daire başkanlığı 25.
    • Trafik başkanlığı 25.
    İl emniyet müdürlüklerinin birimleri, görev yapılan şehre ve birimin uzmanlık alanına göre değişiklik gösterebilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Emniyet Genel Müdürlüğüne bağlı birimler nelerdir?

    Emniyet Genel Müdürlüğüne (EGM) bağlı bazı birimler: Merkez Teşkilatı: Asayiş Daire Başkanlığı; Bilgi Teknolojileri Dairesi Başkanlığı; Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı; İstihbarat Başkanlığı; Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı; Özel Harekat Başkanlığı; Personel Dairesi Başkanlığı; Siber Suçlarla Mücadele Dairesi Başkanlığı; Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı; Teftiş Kurulu Başkanlığı. Taşra Teşkilatı: İl Emniyet Müdürlükleri; İlçe Emniyet Amirlikleri. Ayrıca, EGM'ye bağlı olarak Polis Akademisi Başkanlığı, Kriminal Polis Laboratuvarlıkları Müdürlükleri ve Polis Moral Eğitim Merkezi Müdürlükleri gibi merkezler de bulunmaktadır.

    İl emniyet müdürlüğü özel kalem ne iş yapar?

    İl emniyet müdürlüğü özel kaleminin bazı görevleri: Müdüriyet makamının iletişimini sağlamak: Telefon ve diğer iletişim araçları ile haberleşmeyi yürütmek. Randevuları düzenlemek: Makamın talimatına göre randevuları planlamak ve ziyaretçi kabul işlemlerini yapmak. Protokol işlerini yürütmek: Makamın her türlü protokol ve tören işlerini düzenlemek. Belgeleri yönetmek: Kişiye özel ve çok gizli evrakın yazışmasını yapmak ve dosyalarını tutmak. Toplantı organizasyonları: Yapılması planlanan ve makamın iştirak edeceği toplantı ve organizasyonları kaydetmek ve makama bilgi vermek. Makamın düzenini sağlamak: Makam odasının temiz ve düzenli olmasını sağlamak. Diğer hizmetler: Mevzuata uygun olarak verilen diğer hizmetleri yerine getirmek.

    Emniyet teşkilatı kaça ayrılır?

    Emniyet teşkilatı, merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatı olmak üzere üç ana bölüme ayrılır. Merkez teşkilatı: Teftiş Kurulu Başkanlığı, Hukuk Müşavirliği ve daire başkanlıklarından oluşur. Taşra teşkilatı: İllerde il emniyet müdürlükleri, ilçelerde ise ilçe emniyet müdürlükleri veya ilçe emniyet amirlikleri ile güvenlik hizmetlerine ilişkin diğer birimlerden oluşur. Yurtdışı teşkilatı: İçişleri Bakanlığı'nın uygun gördüğü şekilde yurt dışı teşkilatı kurulur.