Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İkamet izin belgesinin nasıl gönderileceği hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, ikamet izni ile ilgili belgelerin gönderilmesi gereken durumlar ve yöntemler şunlardır:
- İkamet izni uzatma başvurusu 13. Uzatma başvurusu için belgelerin e-İkamet sistemi üzerinden doldurulup, ikamet edilen ilin İl Göç İdaresi Müdürlüğüne posta yoluyla gönderilmesi gerekmektedir 13.
- Adres değişikliği bildirimi 12. İkamet izni süresi içinde adres değişikliği yapılması durumunda, 20 iş günü içinde İl Göç İdaresi Müdürlüğü'ne bildirilmelidir 12.
- Çıkış-giriş hakkı 1. "İkamet İzni Müracaat Belgesi" ile yabancı, 15 gün içerisinde giriş yapmak kaydıyla Türkiye'den çıkış yapabilir 1.
İkamet izni ve ilgili belgelerle ilgili güncel bilgiler için Göç İdaresi Başkanlığı'nın resmi web sitesi ziyaret edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: