Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İcra daireleri arası dosya aktarımı şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Onay ve İş Listesi Kontrolü: Dosya aktarımına başlamadan önce, evrakların onaylanmış olması ve iş listesinde bekleyen iş bulunmaması gerekmektedir 1.
- Harçların Yatırılması: UYAP üzerinden dosya aktarımına başlamadan önce tahsil ve cezaevi harçlarının yatırılması ve ilişkilendirilmelerinin yapılmış olması gereklidir 1.
- UYAP Üzerinden Aktarım: Genel İşlemler (İcra) menüsünden Birim Kapatma ve Dosyaların Aktarılması seçeneği kullanılarak dosya aktarımı yapılır 1.
- Dosya Numaralarının Aktarımı: Sistem, mevcut derdest dosyaları kapatarak, yeni dosya numaralarının üzerine sırasıyla aktarır 1.
- Koordinasyon ve Tutanak: Aktarılacak ve devir alacak birimlerin koordineli bir şekilde çalışması ve fiziki tutanak tutulması gereklidir 1.
- Raporlama: Aktarım işlemi tamamlandıktan sonra, aktarılan ve aktarılamayan dosyalar hakkında rapor alınır 1.
Ayrıca, dava, icra ve arabuluculuk dosyalarının Excel üzerinden de aktarılabileceği bir yazılım bulunmaktadır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: