• Buradasın

    İBB Ümraniye Çözüm Merkezi ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İBB Ümraniye Çözüm Merkezi, vatandaşların tüm talep, şikayet ve önerilerini ilgili belediye birimlerine yönlendirerek en kısa zamanda geri dönüş sağlar 14.
    Çözüm Merkezi'nin bazı görevleri:
    • İstek ve şikayet bildirme 14;
    • Belediyemiz hizmetleri hakkında bilgi alma ve öneride bulunma 14;
    • Spor ve kültürel faaliyetlerle ilgili bilgi alma 14;
    • Sicil, beyan ve rayiç sorgulama 14;
    • Borç sorgulama ve kredi kartı ile borç ödeme 14.
    Vatandaşlar, Çözüm Merkezi'ne kurum içi telefonla, şahsen başvuru, internet, web sitesi üzerinden form doldurma veya sosyal medya aracılığıyla ulaşabilir 1. Ayrıca, CİMER, İBB sistemi, Bilgi Edinme ve Açık Kapı Sistemleri üzerinden de taleplerini iletebilirler 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Çözüm merkezi ne iş yapar?

    Çözüm merkezi, farklı alanlarda çeşitli işlevler üstlenebilir: E-ticaret çözüm merkezi: Uzman firmalarla iletişime geçerek e-ticaret süreçlerini kolaylaştırıcı hizmetlere erişim sağlar. Bankacılık çözüm merkezi: Müşterilerin bankacılık işlemlerini telefon veya dijital kanallar üzerinden gerçekleştirmelerine olanak tanır. Üniversite çözüm merkezi: Üniversitelerde, sunulan olanaklarla ilgili istek, görüş ve önerilere çözüm bulmak amacıyla kurulur. İBB çözüm merkezi: İstanbul Senin uygulaması üzerinden başvuru ve taleplerin iletilmesini sağlar, ayrıca Canlı Destek ile temsilcilere anında ulaşma imkanı sunar.

    İBB Çözüm Merkezi kaç günde sonuçlanır?

    İBB Çözüm Merkezi'nde (ALO 153) yapılan başvuruların sonuçlanma süresi, başvurunun türüne göre değişiklik göstermektedir: Bilgi istemi başvuruları: Genellikle başvuru günü içerisinde yanıtlanır. Şikâyet başvuruları: Ortalama 4,2 gün içinde sonuçlanır. Talep başvuruları: Ortalama 6,3 gün içinde sonuçlanır. Acil başvurular için 7 gün 24 saat aktif olan ALO 153 Çağrı Merkezi aranabilir.