Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hacettepe Üniversitesi'ne şikayet, istek, öneri ve memnuniyet bildirimlerini iletmek için geribildirim.hacettepe.edu.tr adresindeki H.Ü. Geri Bildirim Yönetim Sistemi kullanılabilir 2.
Şikayet süreci şu şekilde işler:
- Başvurunun Alınması: Geri bildirim ulaştığında, başvurunun alındığına dair bir bilgilendirme yapılır 2.
- Değerlendirme: Geri bildirim, Geri Bildirim Yönetim Sistemi Yöneticisi tarafından detaylı incelenir ve ilgili birime yönlendirilir 2.
- Birimlere Yönlendirme: İlgili birimlere iletilen geri bildirim üzerine çözüm süreci başlatılır 2.
- Cevapların Alınması: İlgili birimler tarafından yapılan değerlendirmelerin tamamlanmasının ardından çözüm önerileri veya yanıtlar alınır 2.
- Geri Dönüş: Süreç tamamlandığında, geri bildirim sahibine yanıt iletilir 2.
Ayrıca, Hacettepe Üniversitesi'nin çeşitli daire başkanlıklarına doğrudan telefon veya faks yoluyla da ulaşılabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: