Buradasın
Göç idaresi memur alımı başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Göç İdaresi Başkanlığı memur alımı başvurusu şu adımlarla yapılır:
- Başvuru Dönemi: Başvurular 5 Şubat - 14 Şubat 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir 24.
- Başvuru Yöntemi: Başvurular, e-Devlet üzerinden veya Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım Platformu üzerinden çevrim içi olarak yapılacaktır 45.
- Gerekli Bilgiler: Başvuru formunda adayların kişisel bilgileri, eğitim durumu, KPSS puan bilgileri gibi gerekli alanları doldurmaları gerekmektedir 2.
- Özel Şartlar: Başvuruda bulunacak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşıması ve KPSS'den en az 65 puan almış olmaları gerekmektedir 12.
Başvuruların sisteme giriş süresi boyunca, adayların tüm bilgilerini doğru ve eksiksiz şekilde doldurmaları önemlidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: