İkametgah başvurusu için randevu nasıl alınır?
İkametgah başvurusu için randevu almak aşağıdaki yöntemlerden biriyle yapılabilir: 1. ALO 199 Çağrı Merkezi: 199 numarasını arayarak çağrı merkezini arayın, müşteri temsilcisiyle görüşerek ikametgah randevusu talebinde bulunun. 2. e-Devlet: www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak e-Devlet hesabınıza T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle giriş yapın, arama çubuğuna "Nüfus Müdürlüğü Randevu" yazıp çıkan hizmet bağlantısına tıklayarak randevunuzu oluşturun. 3. NVİ Web Sitesi: Tarayıcınızdan randevu.nvi.gov.tr adresine giriş yapın, Randevu Al butonuna tıklayarak işlem türünüzü seçin, istenen bilgileri doldurun ve uygun il, ilçe nüfus müdürlüğünü, tarih ve saat aralığını seçerek randevunuzu onaylayın.
İkametgah başvurusu için randevu nasıl alınır?