Buradasın
Demirdökü servis çalışanları nasıl şikayet edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Demirdöküm servis çalışanları şikayet edilmek istendiğinde aşağıdaki kanallar kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri hattı 5. Demirdöküm’ün müşteri hizmetleri numarası 444 5 363’tür 5. Bu numarayı arayarak, doğrudan müşteri temsilcileri ile görüşülebilir ve yaşanan sorun hakkında detaylı bilgi alınabilir 5.
- Online destek 5. Demirdöküm’ün resmi web sitesinde yer alan “İletişim” bölümünden online destek talebi oluşturulabilir 5. Bu yöntemle, yazılı olarak sorunlar iletilebilir ve yanıt alınabilir 5.
- Sosyal medya 5. Demirdöküm, Facebook, Instagram ve Twitter gibi platformlarda aktiftir 5. Bu platformlardan Demirdöküm hesaplarına mesaj atarak şikayetler iletilebilir 5.
- E-posta 5. Müşteri hizmetlerine e-posta göndermek için [[email protected]](mailto:[email protected]) adresi kullanılabilir 5.
Ayrıca, şikayetlerin iletilmesi için demirdokum.com.tr adresindeki “Şikayet, Geri Bildirim ve Teşekkür” bölümü de kullanılabilir 2.
Şikayet sürecinde, yaşanan sorunların açık ve net bir şekilde ifade edilmesi önemlidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: