Buradasın
Daimi basın kartı akreditasyonu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Daimi basın kartı akreditasyonu için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Başvuru: Türkiye'ye daimi statüde atanan uluslararası basın mensupları, İletişim Başkanlığına online olarak başvuru yapmalıdır 12.
- Gerekli Belgeler: Başvuruda aşağıdaki belgeler yüklenmelidir:
- Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacak çalışma izni veya çalışma izni muafiyeti 1.
- Medya kuruluşundan alınan, gazetecinin görevlendirildiğini ve hizmet-ücret ilişkisini belirten yazı 1.
- Medya kuruluşunun faaliyet gösterdiği ülkenin Türkiye'deki Büyükelçiliğinden veya Konsolosluğundan alınacak takdim mektubu 1.
- Pasaportun kimlik sayfasının fotokopisi 1.
- Vesikalık fotoğraf 1.
- Değerlendirme: Başvurular, İletişim Başkanlığı tarafından değerlendirilir ve uygun görülen basın mensuplarına yıllık basın kartı düzenlenir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: