Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CNN ve NTV'nin neden birleştiğine dair bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, NTV ve CNN Türk televizyonlarının reklam satışı konusunda bir ortaklık yaptığı bilinmektedir 2.
NTV ve CNN Türk'ün ortaklığı, iki televizyonun reklam kuşaklarının Medya Pro şirketi tarafından pazarlanması üzerine kuruluydu 2. Bu ortaklığa göre, NTV’nin reklam kuşakları bundan sonra televizyonun kendisi tarafından, CNN Türk’ün reklam kuşakları ise Birmaş bünyesinde Refik Bal başkanlığındaki bir ekip tarafından pazarlanacaktı 2.
Ayrıca, CNN International'ın Türkiye'deki partneri CNN Türk'e, İstanbul'da gerçekleşen bir terör saldırısı sırasında yeterli İngilizce bilen muhabiri olmadığı için bağlanmadığı da belirtilmiştir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: