Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Check-in sırasında bagaj teslim edilmezse, aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Havayolu firmasının Kayıp ve Bulunan Eşya Ofisi'ne başvurulmalıdır 13. Burada bir Bagaj Aksaklık Bildirimi (PIR) yapılmalı ve referans numarası alınmalıdır 13.
- Belgeler saklanmalıdır 3. Biniş kartı ve bagaj etiketi atılmamalı, süreç tamamlanana kadar saklanmalıdır 3.
- Tazminat hakkı araştırılmalıdır 3. Havayolu firmaları, kaybolan bagajlar için tazminat ödemekle yükümlüdür 3.
- Süreç takip edilmelidir 3. Her havayolu firmasının internet sitesinde PIR referans numarası ile bagajın durumunu takip edebileceğiniz bir sayfa bulunur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: