Buradasın
Booking şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Booking.com'a şikayet bildirmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Müşteri Destek Ekibine Başvurmak: Booking.com'un müşteri destek ekibiyle şu yollarla iletişime geçilebilir 12:
- Şikayet Formunu Doldurmak: "Yardım Merkezi" üzerinden şikayet formu doldurulabilir 2. Gerekli bilgiler: rezervasyon numarası, şikayetin doğası ve ilgili kanıtlar (e-faturalar, yazışmalar) 13.
- Şikayet Yetkilisine Yükseltmek: Sorun çözülmezse veya verilen yanıttan memnun kalınmazsa, şikayet Booking.com'un atanmış şikayet yetkilisine e-posta veya doğrudan mesaj yoluyla iletilebilir 13.
- Tüketici Forumlarına Başvurmak: Son çare olarak, ulusal tüketici veya ticaret koruma yetkililerine başvurulabilir 13. Bu kurumlar, Avrupa Birliği'nde ODR, Hindistan'da NCH ve ABD'de FTC olabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: