Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BİMcell'e şikayet ettiğinizde, şikayetiniz ilgili birimler tarafından değerlendirilir ve çözüme kavuşturulmaya çalışılır 2.
Şikayetinizi iletmek için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
- 444 4 551 numaralı BİMcell müşteri hizmetlerini arayarak doğrudan müşteri temsilcisi ile iletişime geçebilirsiniz 24.
- BİMcell'in internet sitesindeki tüketici şikayetleri bölümünden şikayet formunu doldurarak başvurunuzu yapabilirsiniz 2.
- Şikayetinizi yazılı olarak BİMcell'in faks numarasına gönderebilirsiniz 1.
Ayrıca, sorununuzun çözülmemesi durumunda yasal yollara başvurma hakkınız da bulunmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: