Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Barolar arası nakil işlemi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Başvuru: Avukat, levhasına yazılmak istediği baro yönetim kuruluna yazılı olarak başvurmalıdır 13. Başvuru yazısında, mevcut baronun adı, baro sicil numarası, ruhsatname tarih ve numarası, sosyal güvenlik durumu ve tebligat adresi gibi bilgiler yer almalıdır 1.
- Gerekli Belgeler: Başvuru dilekçesine ek olarak ikametgah belgesi ve avukatların başı açık ve kravatlı çekilmiş iki adet 6x9 büyüklüğünde cübbeli fotoğraf eklenmelidir 1.
- İnceleme: Başvurunun yapıldığı baro yönetim kurulu, nakil istemi üzerine gerekli incelemeleri yapar ve avukatın aidat borcu, disiplin kovuşturması altında bulunup bulunmadığı gibi hususları mevcut baroya sorar 13.
- Karar: Yönetim kurulu, tüm incelemeler tamamlandıktan sonra nakil istemini kabul veya reddeder 13. Kabul kararı verilirse, avukat o baronun levhasına yazılmış olur ve bu durum Türkiye Barolar Birliğine bildirilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: