Buradasın
Avukatlık bürosunda sekreter ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Avukatlık bürosunda sekreter, diğer bir adıyla hukuk sekreteri, çeşitli görev ve sorumlulukları yerine getirir 125:
- Yazışmalar: Celp kâğıdı, dava dilekçesi, mahkeme davet yazısı, dava dosyası gibi yazışmaları hazırlar 12.
- Randevu ve görüşmeler: Randevuları düzenler, işyerine gelen iş sahiplerini (müvekkilleri) ve ziyaretçileri kabul eder 25.
- Adliye işlemleri: Avukatlık bürosunda çalışıyorsa, avukatın hazırladığı dilekçeleri daktilo eder ve adliyeye götürür 25.
- Belge takibi: Adliyeden gelen dava dosyalarını ilgili dosyalara takar ve izleme defterine duruşma günlerini kaydeder 25.
- Mali işlemler: Makbuzları hazırlar ve imzalattırır 25.
- Diğer büro işleri: Büro malzemelerini kullanır, ofis düzenini sağlar ve gerekli durumlarda kent içi veya kent dışı seyahatler yapar 15.
Hukuk sekreteri, ayrıca bilgi iletişim sistemlerini aktif olarak kullanarak raporlama gibi sorumlulukları da yerine getirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: