Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AgeSA şikayetlerini iletmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Müşteri Destek Merkezi'ni arayın: AgeSA müşteri hizmetleri numarası 444 11 11'dir 12.
- E-posta gönderin: Şikayetlerinizi musteri@avivasa.com.tr adresine e-posta ile iletebilirsiniz 2.
- Sosyal medya üzerinden ulaşın: Facebook, Instagram, Twitter ve Youtube gibi platformlardan AgeSA'ya mesaj gönderebilirsiniz 2.
- Arabuluculuk formu doldurun: arabuluculuk@agesa.com.tr adresine arabuluculuk başvuru formu göndererek şikayet sürecinizi başlatabilirsiniz 2.
Ayrıca, AgeSA'nın resmi web sitesinde bulunan iletişim formu aracılığıyla da şikayetlerinizi iletebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: