• Buradasın

    Sephora iade için müşteri hizmetleri gerekli mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, Sephora'ya iade için müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek gereklidir 4.
    Sephora'nın müşteri hizmetleri telefon numarası: 0 850 288 35 35 14.
    Ayrıca, customerService@beauty.sephora.com adresine e-posta gönderilerek veya Sephora'nın resmi web sitesinde bulunan iletişim formu doldurularak da iade işlemi için başvuru yapılabilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sephora müşteri hizmetleri neden ulaşılamıyor?

    Sephora müşteri hizmetlerine ulaşılamamasının birkaç nedeni olabilir: Yoğunluk: Siparişlerin çok olması nedeniyle yanıt süresinde gecikme yaşanabilir. İletişim Sorunları: Müşteri hizmetleri hattı, belirli saatler arasında hizmet vermektedir. Bu saatler dışında arama yapıldığında ulaşılamayabilir. Teknik Sorunlar: Online alışveriş platformu veya müşteri hizmetleri hattında geçici teknik sorunlar olabilir. Sephora müşteri hizmetlerine ulaşmak için aşağıdaki iletişim kanalları kullanılabilir: Telefon: 0850 288 35 35. E-posta: info@sephora.com.tr. Canlı Sohbet: Sephora'nın web sitesindeki mesajlaşma widget'ı üzerinden ulaşılabilir.

    Sephora online iade nasıl yapılır?

    Sephora online iade işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sephora.com'da iade işlemi başlatmak veya iadenin takibini yapmak için. 2. Hangi ürünlerin iade edileceği ve iade nedenleri belirtilir. 3. Ön ödemeli iade etiketi kullanılıyorsa, iade fişine gerek yoktur. 4. İade edilecek ürün, üretici ürün kutusunda ve Sephora ambalajında paketlenir. 5. İade için belirtilen FedEx konumlarından birine paket teslim edilir. 6. İade işlemi, yukarıdaki bağlantı üzerinden takip edilir. 7. İade işlemi tamamlandığında bir e-posta onayı alınır. 8. İade, hesabın kredilendirilmesi veya çevrimiçi mağaza kredisi verilmesi için 30 güne kadar sürebilir. Sephora'nın iade politikası ve prosedürleri, orijinal paketleme fişinde basılı olan bilgilerle çelişirse, yukarıda verilen bilgiler iade işlemini yönetir. Sephora'nın iade politikası ve prosedürleri zaman zaman değişebilir. Güncel bilgiler için Sephora'nın resmi web sitesini ziyaret etmek önerilir.

    Sephora kaç gün içinde iade edilir?

    Sephora'da iade süresi 30 gündür. 31-60 gün içinde yapılan iadeler için ise mağaza kredisi veya online kredi verilir.

    Sephora iade almıyor mu?

    Sephora, belirli koşullar altında iade kabul etmektedir. Online ve mağaza alımları: Sephora.com üzerinden veya mağazalardan yapılan alımlar, 30 gün içinde iade edilebilir. İade koşulları: Ürünler, yeni veya hafifçe kullanılmış durumda olmalıdır. İade yöntemleri: İade, Sephora mağazalarına veya posta yoluyla yapılabilir (ön ödemeli iade nakliye etiketi kullanılarak). Sephora, iade işlemlerini kendi takdirine bağlı olarak onaylama veya reddetme hakkına sahiptir.