Buradasın
Parfüm reklamı neden yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Parfüm reklamlarının yapılma nedenlerinden bazıları şunlardır:
- Ürün farklılaşması 1. Parfümlerde ürün farklılaşması minimal bir düzeyde olduğundan, tüketicinin zihninde ürünün bir imajının yaratılması en fazla kullanılan stratejilerden biridir 1.
- Sembolik anlam oluşturma 1. Parfüm reklamları, kokuyu bir vaade dönüştürerek belirli anlam sistemlerini kurar 1. Bu vaat, parfüm üzerinden inşa edilen sembolik anlamları da içerir 1.
- Ünlülerle ilişkilendirme 1. Parfümlerin, ünlülerle veya tasarımcılarla ilişkilendirilmesi, tüketicileri onlara yakınlaştırma amacı taşır 1.
- Duygusal bağ kurma 5. Parfüm reklamları, duygusal düzeyde rezonans sağlayarak tüketiciyle duygusal bir bağ kurmayı hedefler 5.
- Marka bilinirliği ve sadakati 5. Reklamlar, marka bilinirliğini artırmayı ve tüketicide marka sadakati oluşturmayı amaçlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: