• Buradasın

    Pandora KZ kimin markası?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Pandora KZ, Pandora A/S adlı Danimarka merkezli kuyumculuk şirketine aittir 14.
    Pandora A/S, 1982 yılında Per Enevoldsen tarafından kurulmuş olup, kişiselleştirilebilir çekicilik bilezikleri, tasarım yüzükleri, küpeleri, kolyeleri ve saatleriyle tanınmaktadır 12.
    Pandora KZ, 2015 yılından beri Amadeo Orta Asya adlı şirket tarafından Kazakistan'da resmi ve münhasır distribütör olarak temsil edilmektedir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Pandora nedir, ne işe yarar?

    Pandora, Antik Yunan mitolojisinde "tanrılar armağanı" anlamına gelen bir isimdir ve mitolojide insanlığa gönderilen ilk kadın olarak kabul edilir. Pandora'nın kutusu ise, Pandora'ya verilen ve asla açılmaması gereken bir kutudur. Günümüzde Pandora, bir marka olarak da kullanılmaktadır.

    Pandora ürünleri orjinal mi?

    Evet, Pandora ürünleri orijinaldir, çünkü tr.pandora.net resmi Pandora mücevher web sitesi üzerinden satılmaktadır. Orijinal Pandora ürünlerini anlamak için şu özelliklere dikkat edilebilir: Kalite ve malzeme: Pandora mücevherleri, genellikle katı gümüş ve 14 veya 18 ayar altın gibi yüksek kaliteli malzemelerden yapılır. İşaretler: Gümüş mücevherler "S" ve ardından "925" veya "92.5%" ile, altın mücevherler ise "G" ve ardından "585" veya "750" ile damgalanır. Yapımcı işareti: Pandora mücevherlerinde "ALE" damgası bulunur, bu da kurucunun babası Algot Enevoldsen'i temsil eder. QR kodu: Orijinal Pandora bileziklerinde bir QR kodu bulunur. Ayrıca, Pandora sadece yetkili mağazalarda satış yapar ve orijinallik sertifikası sağlar.

    Pandora kaç yılında kuruldu?

    Pandora A/S, 1982 yılında Per Enevoldsen tarafından Danimarka'da kurulmuştur.

    Pandora mağazaları kime ait?

    Pandora mağazaları, Pandora A/S adlı Danimarka merkezli bir kuyumculuk şirketine aittir.

    Pandora global ne iş yapar?

    Pandora A/S, merkezi Kopenhag, Danimarka'da bulunan bir kuyumculuk şirketidir. Başlıca faaliyetleri: Kişiselleştirilebilir çekicilik bilezikleri, tasarım yüzükleri, küpeleri, kolyeleri ve saatlerinin üretimi ve satışı. 6 kıtada 100'den fazla ülkede 6.700'den fazla satış noktasında ürün pazarlaması. Sürdürülebilirlik alanında liderlik yaparak, değer zinciri boyunca karbon emisyonlarını 2030 yılına kadar yarıya indirme hedefi.