Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Logo tasarımında organizasyon, markanın değerlerini, vizyonunu ve kişiliğini görsel olarak ifade eden kurumsal kimlik tasarımının bir parçasıdır 12.
Logo tasarım sürecinin organizasyonu genellikle şu adımları içerir:
- Marka ve hedef kitle analizi: Markanın misyonu, vizyonu ve hedef kitlesi hakkında derinlemesine bilgi sahibi olunur 14.
- Tasarım brifi hazırlama: Markanın ihtiyaçlarını ve beklentilerini açıkça ifade eden bir doküman hazırlanır 1.
- İlk taslakların oluşturulması: Farklı konsept ve taslaklar geliştirilir, markanın değerlerini en iyi şekilde yansıtacak çeşitli logo tasarımları oluşturulur 14.
- Geri bildirim ve revizyonlar: Müşteri geri bildirimleri doğrultusunda tasarımlar iyileştirilir 1.
- Son tasarımın teslimi ve uygulama: Nihai logo onaylandıktan sonra, farklı dijital ve basılı formatlarda kullanıma hazırlanır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: