Buradasın
Instagram'da reklam verirken logo nasıl olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Instagram'da reklam verirken logo şu özelliklere sahip olmalıdır:
- Boyut: Profil resmi olarak kullanılacak logo, 110 x 110 piksel olmalıdır 3.
- Animasyon: Animasyonlu logolar profil resmi olarak kullanılamaz, statik bir logo tercih edilmelidir 3.
- Basit ve Net: Logo, küçük ekranlarda okunaklı olacak şekilde basit ve net olmalıdır 3.
- Kontrast: Renklerin kontrastı yüksek olmalı, bu da logonun daha dikkat çekici olmasını sağlar 3.
- Marka Kimliği: Logonun, markanın değerlerini ve mesajını yansıtması önemlidir 1.
Ayrıca, Instagram'ın marka yönergelerine uygun olarak, logonun değiştirilmeden kullanılması ve diğer ticari markalarla birleştirilmemesi gerekmektedir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: