Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Barbie logosu, markanın evrimini ve değişen trendleri yansıtmak için birkaç kez değişti 13. İşte bazı nedenler:
- 1975-1991: Moda dünyasına olan bağlantıyı vurgulamak için logo, daha modern ve üç boyutlu bir tasarıma sahip cesur bir sans-serif yazı tipiyle yeniden tasarlandı 13.
- 1991-1999: 90'ların tasarım trendlerine uyum sağlamak için logo, daha kalın ve kıvrımlı çizgilerle daha cesur ve çağdaş bir hale getirildi 2.
- 1999-2004: Orijinal el yazısı fontuna geri dönüldü, ancak 45 derece açıyla eğilerek daha kişisel bir görünüm kazandırıldı 13.
- 2004-2005: Y2K estetiğinden etkilenerek logoya beş yapraklı bir çiçek eklendi, ancak bu tasarım sadece bir yıl kullanıldı 13.
- 2009-Günümüz: 2009'dan itibaren logo, orijinal 1959 tasarımına geri dönerek klasik el yazısı fontu ve yumuşak pembe renk paletiyle günümüze kadar kullanıldı 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: