Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
99 Francs, Frédéric Beigbeder'in 2000 yılında yayımlanan ve modern tüketim toplumunu ile reklam endüstrisini eleştiren bir romandır 135.
Romanın konusu, büyük bir reklam ajansında metin yazarı olan Octave Parango'nun hikayesini anlatır 245. Octave, uyuşturucu ve lüks fahişelerle dolu gösterişli bir yaşam sürerken, işinin ve hayatının boşluğunu fark etmeye başlar 5. Reklam kampanyalarıyla sistemi içeriden yıkmaya karar verir ve kendi kariyerini sabote eder 5.
Romanın ana fikirleri arasında tüketici toplumunun ve reklam endüstrisinin eleştirisi, reklamın insanların bilinci ve davranışları üzerindeki etkisi, kişisel kriz ve hayatın anlam arayışı yer alır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: