• Buradasın

    Yurtiçi kargom iade edildi ne yapmalıyım?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Yurtiçi Kargo'nuzun iade edilmesi durumunda yapmanız gerekenler:
    1. Müşteri hizmetlerine başvurun: İade nedenini öğrenmek ve gerekli bilgileri almak için Yurtiçi Kargo müşteri hizmetleri ile iletişime geçin 24.
    2. İade kodunu alın: Müşteri hizmetlerinden iade kodu talep edin 2.
    3. Ürünü teslim edin: İade kodunu kullanarak ürünü en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edin ve takip numarasını alın 23.
    Eğer kargo size ulaşmadan iade edildiyse, kargo şirketi ile tekrar iletişime geçerek dağıtım sırasında yaşanan aksaklıkları öğrenebilirsiniz 4.
    İade prosedürleri firmadan firmaya değişebilir, bu nedenle detaylı bilgi için ilgili kargo şirketinin resmi kanallarını kontrol etmeniz önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kargoyu teslim almadan iade edilir mi?

    Kargoyu teslim almadan iade etmek mümkündür, ancak bu seçenek her durumda geçerli olmayabilir. Örneğin, Trendyol gibi platformlarda, siparişin henüz kargoya verilmediği durumlarda kargoyu teslim almadan iade etme seçeneği bulunmaktadır. Genel olarak, iade süreci şu adımları içerir: 1. Trendyol hesabına giriş yapılır. 2. "Siparişlerim" bölümüne gidilir. 3. İade edilmek istenen sipariş seçilir. 4. "İade Talebi Oluştur" seçeneğine tıklanır ve iade nedeni seçilir. 5. "Kargoyu teslim almadan iade etmek istiyorum" seçeneği işaretlenir ve iade talebi gönderilir. Kargoyu teslim aldıktan sonra iade etmek istenirse, normal iade prosedürleri takip edilmelidir.

    Yurtiçi kargoda teslim almadığınızda ne olur?

    Yurtiçi Kargo'da teslim alınmayan kargolar için şu adımlar izlenir: Bekletme: Alıcıya ulaşılamazsa kargo, teslimat şubesinde 3 gün bekletilir. İade: Alıcıdan talep gelmezse kargo, 3 gün sonunda göndericiye iade edilir. Ek masraflar: Teslim alınmayan kargolar için nakliye şirketi, depolama ve tekrar gönderim gibi ek masraflar için ek ücret talep edebilir. Kargonun teslim alınmaması durumunda, nakliye şirketine başvurarak yeniden teslimat ayarlanabilir, ancak bu durumda ek ücret ödenmesi gerekebilir.

    Yurtiçi kargo iade kaç gün içinde yapılmalı?

    Yurtiçi Kargo ile yapılan iade işlemlerinin, 08:30 ile 18:30 saatleri arasında, 14 gün içinde gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Türkiye’de tüketiciler, uzaktan yapılan alışverişlerde 14 gün, kapıdan satışlarda yine 14 gün ve taksitli alışverişlerde ise 7 gün içerisinde, hiçbir gerekçe ileri sürmeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir. Satıcının özel iade politikalarına da dikkat edilmelidir.