Buradasın
Yurtiçi kargom doğrudan dağıtım noktasına gitti ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yurtiçi kargonuz doğrudan dağıtım noktasına gittiyse, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Kargo Takip Numarası ile Bilgi Alın: Kargo takip numaranızla Yurtiçi Kargo müşteri hizmetlerini arayarak kargonuzun durumunu öğrenin 5.
- Şube ile İletişime Geçin: Kargonuzun nerede olduğunu kesin olarak öğrenmek için, varış şubesini arayarak bilgi alın 1. Bu, en doğru ve hızlı bilgiyi sağlayacaktır.
- Tekrar Dağıtıma Çıkarma Talebi: Eğer kargonuz teslim edilememişse, müşteri hizmetleri aracılığıyla tekrar dağıtıma çıkarılması için talepte bulunabilirsiniz 5.
Eğer kargonuz şubede bekliyorsa, 10 iş günü boyunca şubeden teslim alabilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: