• Buradasın

    Yemeksepeti ödeme reddedildi ne yapmalıyım?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A frustrated Turkish person sitting at a table with a laptop open, holding a credit card while a steaming plate of kebap sits untouched beside them, their brow furrowed in confusion.
    Yemeksepeti'nde ödeme reddedildiğinde aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    • Kart bilgilerini kontrol etme 1. Kart numarası, son kullanma tarihi ve CVV gibi bilgilerin doğru girildiğinden emin olunmalıdır 1.
    • Kartın son kullanım tarihini kontrol etme 1. Kullanılan kartın son kullanım tarihi geçmiş olabilir 1.
    • Hesaba para yatırma 1. Ödeme tutarını karşılayacak kadar para yoksa ödeme işlemi başarısız olur 1.
    • Kartı internet alışverişine açma 1. Bazı kartlar güvenlik nedeniyle internet alışverişine kapalı olabilir 1.
    • Kapıda ödeme seçeneğini kullanma 1. Online ödeme sürekli reddediliyorsa, kapıda ödeme seçeneği değerlendirilebilir 1.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, Yemeksepeti destek ekibiyle iletişime geçilmesi önerilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ödeme neden reddedilir?

    Ödeme reddinin birkaç yaygın nedeni: Kart bilgilerinin yanlış girilmesi. Kartın internet işlemlerine kapalı olması. Yetersiz bakiye. 3D Secure doğrulaması sorunu. Ödeme yöntemi kısıtlamaları. Bankanın güvenlik kontrolü. Günlük limit aşımı. Bu tür sorunlarla karşılaşıldığında, öncelikle bankayla iletişime geçilmesi önerilir.

    Yemeksepeti online ödeme nasıl yapılır?

    Yemeksepeti'nde online ödeme yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Sepete ürün ekleyin ve toplam fiyatın minimum paket tutarından yüksek olduğundan emin olun. 2. "Sepete Git" veya "Sepeti Onayla" butonuna tıklayın. 3. Ödeme şeklini seçin: Online kredi kartı, Cüzdan (iptal olan siparişlerin iade ücreti için). 4. Kredi kartı bilgilerini girin: Kart numarası, CVV kodu ve son kullanma tarihi. 5. Siparişi tamamlayın: "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayın. Online ödeme sırasında kredi kartınızın fiziksel olarak yanınızda olması gerekmez. Ayrıca, Ticket Restaurant kartı ile de online ödeme yapılabilir.

    Yemeksepeti ters ibraz nedir?

    Ters ibraz (chargeback), kredi kartı veya banka kartı kullanılarak yapılan alışverişlerde, kart sahibinin satıcı ile yaşadığı anlaşmazlık durumunda başvurduğu bir güvenlik prosedürüdür. Yemeksepeti'nde ters ibraz, genellikle aşağıdaki durumlarda gerçekleşir: Dolandırıcılık: Kart bilgilerinin yasa dışı yollarla elde edilmesi sonucu yapılan işlemler. İşletme hataları: Hatalı, kusurlu ürün veya hizmet sunulması, ürünün temin veya teslim edilememesi. Kart sahibinin bilgisi dışında yapılan işlemler: Kartın çalınması veya yetkisiz kullanım. Ters ibraz süreci, kart sahibinin bankasının, ödeme alan iş yerinin bankasıyla iletişime geçmesi ve gerekli belgelerin talep edilmesiyle başlar.

    Yemek Sepeti ödeme yöntemi nasıl değiştirilir?

    Yemeksepeti'nde ödeme yöntemini değiştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Yardım Merkezi veya Çağrı Merkezi ile iletişime geçerek mevcut siparişin iptali talep edilir. 2. İptalin ardından yeni bir sipariş verilirken ödeme yöntemi seçilir. Ancak, online kredi kartı ile yapılan ödemelerde, sipariş verildikten sonra ödeme yöntemi değiştirilemez ve ürün ekleme yapılamaz. Yemeksepeti'nin resmi destek kanallarından güncel ve doğru bilgilere ulaşabilirsiniz.

    Yemeksepeti POS neden çekmiyor?

    Yemeksepeti POS'un çekmemesinin birkaç nedeni olabilir: Uygulama veya cihaz sorunları. Kuryenin uygulamaları. Bu tür sorunlar yaşandığında, Yemeksepeti'nin kullanıcı ilişkileri ekibiyle iletişime geçilmesi önerilir. Ayrıca, Yemeksepeti üzerinden yapılan online ödemelerde, "Cüzdan" uygulaması da kullanılabilir.

    YemekSepeti neden farklı ödeme yöntemi seçemiyorum?

    Yemeksepeti'nde farklı bir ödeme yöntemi seçememenizin birkaç nedeni olabilir: Ödeme yöntemi uyumsuzluğu. Cüzdan bakiyesi yetersizliği. Ödeme yöntemi seçiminde yaşanan sorunlar için Yemeksepeti'nin Yardım Merkezi üzerinden müşteri temsilcisiyle iletişime geçilmesi önerilir.

    Yemek Sepeti iptal edilen sipariş para iadesi ne zaman yapılır?

    Yemeksepeti'nde iptal edilen siparişin para iadesi genellikle 3-5 iş günü içinde yapılır. İptal edilen siparişin iadesi ile ilgili daha fazla bilgi almak için Yemeksepeti Müşteri Hizmetleri'ne (0850 255 0 999) başvurulabilir.