Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de otomatik içindekiler tablosu oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- İçindekiler tablosunu eklemek istediğiniz yere imleci getirin 1.
- "Başvurular" sekmesine tıklayın 12.
- Sol uçta "İçindekiler Tablosu Ekle" seçeneğini seçin (veya "İçindekiler Tablosu" > "İçindekiler Tablosu Ekle" seçeneğini seçin) 1.
- Açılan menüden "Otomatik İçindekiler Tablosu 1" veya "Otomatik İçindekiler Tablosu 2" seçeneğini belirleyin 25.
Ayrıca, içindekiler tablosunu el ile güncelleştirmek için:
- İçindekiler tablosunda herhangi bir yeri tıklayın 2.
- Açılan "Güncelle" düğmesini tıklayın 2.
- Yalnızca sayfa numaralarını etkileyen değişiklikler yaptıysanız "Yalnızca sayfa numaralarını güncelle" seçeneğini seçin 2.
- Başlıklar da dahil olmak üzere içindekiler tablosunun tamamını güncellemek istiyorsanız "Tablonun tamamını güncelle" seçeneğini seçin 2.
- Onaylamak için "Tamam"a basın 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: