• Buradasın

    Teslimat adresini değiştirebilir ya da ürünü siparişinizden silebilirsiniz ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    "Teslimat adresini değiştirebilir ya da ürünü siparişinizden silebilirsiniz" ifadesi, siparişin henüz kargoya verilmemiş olması durumunda yapılabilecek işlemleri ifade eder 15.
    • Adres değişikliği: Sipariş kargoya verilmeden önce, "Siparişlerim" sayfasından teslimat adresinde değişiklik yapılabilir 1. Ancak, kargo "Kargoya Verildi" statüsüne geçtikten sonra alıcı ve/veya adres değişikliği için kargo firması veya müşteri destek ekibi ile iletişime geçmek gereklidir 5.
    • Ürün silme: Eğer ürün hala alışveriş sepetindeyse ve ödeme yapılmadıysa, "Siparişlerim" sayfasından ilgili sipariş seçilerek ürün silinebilir 1. Kargoya verilen siparişlerde ise iptal işlemi yapılabilir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Amazon sipariş verdikten sonra adres değiştirilebilir mi?

    Amazon'da sipariş verildikten sonra adres değiştirmek mümkün değildir. Ancak, siparişin üzerinden zaman geçmemişse ve ürün henüz kargoya verilmediyse, "Siparişlerim" sayfasından iptal talebi oluşturup yeniden sipariş verilebilir. Eğer ürün kargoya verilmişse, teslimat adresini değiştirmek için kargo şirketinin takip sitesine girilerek adres güncellenebilir.

    Adres değişikliği kargo teslimatı etkiler mi?

    Adres değişikliği, kargo teslimatını etkileyebilir. Kargo firması, alıcının yaptığı adres değişikliğinden haberdar olur ve kargo paketinin teslimatını yeni adrese yönlendirir. Adres değişikliğinin teslimat üzerindeki etkileri şu şekilde özetlenebilir: Yeniden yönlendirme: Paket, yeni adrese gönderilmeden önce farklı bir tesise yönlendirilebilir. Güncellenen takip bilgileri: Yönlendirme işlenirken izleme durumu geçici olarak duraklayabilir veya sıfırlanabilir. Uzatılmış teslimat aralıkları: Özellikle uluslararası gönderilerde tahmini varış süresi geri itilebilir. Her kargo taşıyıcısının, paket transit halindeyken teslimat adresini değiştirme konusunda kendi kuralları vardır.

    Shopier'de sipariş iptal edilirse ne olur?

    Shopier'de bir sipariş iptal edildiğinde, müşteriye ödenen tutarın tamamı veya bir kısmı iade edilebilir. İade süreci şu şekilde işler: 1. Hesabınıza giriş yapın ve menüden "İadeler > İade Oluştur" seçeneğine tıklayın. 2. İade etmek istediğiniz sipariş numarasını girin ve sipariş detaylarını kontrol edin. 3. Ödenen tutarın tamamını veya bir kısmını iade edebilirsiniz. 4. İade sırasında müşteriye gönderilecek bilgilendirme notunu "Müşteriye Not" alanına yazabilirsiniz. 5. İade talimatı, hesabınızda iade edilecek tutar kadar bakiye olması durumunda, otomatik olarak müşterinin ödeme yaptığı kartın bankasına gönderilir. İade işleminin müşteriye yansıması, bankanın süreçlerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
    A young woman in casual clothing sits at a wooden table in a cozy Turkish home, frowning slightly at her smartphone screen while holding a shopping bag with the LCW logo.

    LCW'de sipariş iptali nasıl yapılır?

    LC Waikiki'de sipariş iptali yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Web sitesi veya mobil uygulamadan üye girişi yapın. 2. "Hesabım" bölümüne gidin. 3. "Siparişlerim" butonuna tıklayın. 4. Sipariş durumunuz "Onay Bekleyen Sipariş" ise, siparişinizi iptal edebilirsiniz. Eğer üye olmadan sipariş verdiyseniz, her sayfanın sağ üst köşesinde yer alan "Sipariş Takip" linkine tıklayarak siparişinizi takip edebilir ve gerekli işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. İptal talepleri yalnızca "Siparişiniz Alındı" aşamasındaki siparişleriniz için alınabilmektedir. Daha fazla bilgi veya destek için LC Waikiki'nin müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz: 444 4 529.

    Kargoda gönderim ve teslimat adresi farklı olabilir mi?

    Evet, kargoda gönderim ve teslimat adresleri farklı olabilir. Gönderim adresi, ürünün gönderildiği yer iken, teslimat adresi ürünün alıcıya ulaştırılacağı yerdir.

    Trendyol adres değişikliği kargo ne zaman gelir?

    Trendyol'da adres değişikliği yapıldığında, kargo teslimatının minimum bir gün gecikebileceği belirtilmektedir. Adres değişikliği işlemini Trendyol üzerinden yapmanız durumunda, kargo henüz yola çıkmamışsa teslimat bilgisi güncellenir.

    Aras kargoda adres değişikliği için ne yapmalıyım?

    Aras Kargo'da adres değişikliği yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Telefonla: 444 2552 numaralı çağrı merkezi aranabilir. Şubeye giderek: Müşteri temsilcileriyle yüz yüze görüşülebilir. Ayrıca, kargoya verilen ürünün adres değişikliği, telefona gelen SMS linkinden "Komşuma Bırak" özelliği seçilerek de yapılabilir. Kargo yola çıktıktan sonra adres değişikliği yapılamamaktadır.