• Buradasın

    Supsis canlı destek nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Supsis canlı destek hizmetini kullanmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
    1. Web sitesinde canlı destek butonuna tıklayın: Supsis'in web sitesinin sağ alt köşesinde bulunan "Canlı Sohbet" butonuna tıklayarak canlı destek ekibiyle anında iletişime geçebilirsiniz 12.
    2. E-posta ile destek talebi oluşturun: support@supsis.com adresine e-posta göndererek de destek talebinde bulunabilirsiniz 1. E-posta içeriğinde yaşadığınız sorunun detaylarını belirtmeyi unutmayın.
    3. Telefonla iletişime geçin: +90 216 232 22 82 numaralı telefondan Supsis AI destek ekibine ulaşabilirsiniz 1.
    Ayrıca, Supsis'in sunduğu chatbot ve çok kanallı iletişim özelliklerinden de yararlanarak müşteri desteği alabilirsiniz 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Supsis ne işe yarar?
    Supsis, işletmelerin tüm iletişim kanallarını tek bir panelden yönetmelerini sağlayan yapay zeka destekli bir canlı destek ve chatbot sistemidir. Başlıca faydaları: - Müşteri memnuniyetini artırır: Canlı destek ve chatbot sistemleri ile müşteri sorularına hızlı ve etkili yanıtlar verilir. - CRM entegrasyonları sunar, böylece müşteri etkileşimleri analiz edilebilir ve stratejiler geliştirilebilir. - Çok kanallı iletişim imkanı sağlar, e-posta, sosyal medya, telefon gibi kanallardan gelen tüm mesajlar tek bir yerde takip edilebilir. - 7/24 hizmet sunarak kesintisiz müşteri desteği verir.
    Supsis ne işe yarar?
    Canlı Destek ücretli mi?
    ALO 170 canlı destek hattı, ücretli bir hizmet sunmaktadır.
    Canlı Destek ücretli mi?
    Canlı destek ne zaman aktif olur?
    Canlı destek sistemi aktif olma zamanı, web sitesinin çalışma saatlerine ve ayarlarına bağlıdır. Genel olarak, canlı destek hizmetinin 7/24 aktif olduğu ve tüm sayfalarda java script girişi sayesinde kayıt altına alındığı belirtilmektedir.
    Canlı destek ne zaman aktif olur?
    Canlı destek nasıl çalışır?
    Canlı destek, müşterilerin anlık olarak bir web sitesi veya uygulama üzerinden destek alabilmelerini sağlayan bir hizmettir. Çalışma prensibi şu şekildedir: 1. Erişim: Müşteriler, web sitesinde genellikle bir sohbet balonu veya buton aracılığıyla canlı destek hizmetine erişirler. 2. İletişim: Bu buton tıklandığında, müşteri temsilcisiyle doğrudan bir sohbet penceresi açılır. 3. Hizmet: Temsilciler, müşterilerin sorularını yanıtlar, ürünler hakkında bilgi verir, sipariş durumu güncellemeleri yapar ve teknik sorunları çözer. 4. Çoklu Kanal Desteği: Canlı destek, telefon, e-posta, sosyal medya gibi farklı iletişim kanallarını da içerebilir. 5. Otomasyon: Sık sorulan sorular için otomatik yanıtlar kullanılarak iş yükü azaltılabilir.
    Canlı destek nasıl çalışır?