Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sodexo şikayetlerini iletmek için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz:
- Telefon: Sodexo müşteri hizmetleri telefon numarası 444 72 77'dir 23. Hafta içi mesai saatleri içinde bu numarayı arayarak doğrudan müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz 1.
- E-posta: Şikayetlerinizi musteri.tr@sodexo.com adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz 3.
- Sosyal Medya: Sodexo'nun Facebook, Twitter, Instagram gibi sosyal medya hesapları üzerinden de geri bildirimde bulunabilirsiniz 12.
- Online Destek ve SSS Bölümü: Sodexo'nun resmi web sitesinde sıkça sorulan sorular (SSS) bölümünde yer alan bilgiler doğrultusunda sorunlarınızı çözmeyi deneyebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: