Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ses markası, belirli bir kuruluşun ürün veya hizmetlerini çağrıştıran tüm sesli işaretleri ifade eder 24. Bir sesin marka olarak tescil edilebilmesi için aşağıdaki kriterlere sahip olması gerekir:
- Ayırt edicilik 35. Ses, tüketiciler tarafından belirli bir ürün veya hizmetle ilişkilendirilerek, o ürün veya hizmeti diğerlerinden ayırt edebilmelidir 35.
- Özgünlük 35. Ses, benzersiz, karakteristik ve akılda kalıcı olmalıdır 35.
- Tanımlayıcı olmama 3. Ses, ürün veya hizmetin doğasını, kalitesini veya diğer özelliklerini doğrudan tanımlamamalıdır 3.
- Fonksiyonel olmama 3. Ses, ürünün veya hizmetin teknik bir özelliği veya işleviyle doğrudan ilişkili olmamalıdır 3.
Ses markası örnekleri:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: